وبلاگ خبری تخصصی ایران و جهان

آخرین اخبار تخصصی ایران و جهان را در این وبلاگ مشاهده نمایید

تاثیر ۹۱.۲ درصدی واکسن پاستوکووک روی بدترین سوش‌های کرونا


به گزارش شفاف ، دکتر علیرضا بیگلری در حاشیه جلسه ای بین وینسنت ورث ، رئیس انستیتوی کوبایی فینلا و معاون وزیر بهداشت و مقر وزارت در صبح ، هنگامی که گفت واکسن مورد استفاده در مطالعه و افراد زیر 18 سال است. وی افزود ، “واکسن هیدروژن واکسن به ویلوت به اندازه کافی قادر …

تاثیر ۹۱.۲ درصدی واکسن پاستوکووک روی بدترین سوش‌های کرونا https://rosemag.ir/2021/07/27/تاثیر-۹۱-۲-درصدی-واکسن-پاستوکووک-روی-بد/ مجله رز Tue, 27 Jul 2021 11:09:09 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/07/27/تاثیر-۹۱-۲-درصدی-واکسن-پاستوکووک-روی-بد/ به گزارش شفاف ، دکتر علیرضا بیگلری در حاشیه جلسه ای بین وینسنت ورث ، رئیس انستیتوی کوبایی فینلا و معاون وزیر بهداشت و مقر وزارت در صبح ، هنگامی که گفت واکسن مورد استفاده در مطالعه و افراد زیر 18 سال است. وی افزود ، “واکسن هیدروژن واکسن به ویلوت به اندازه کافی قادر …

به گزارش شفاف ، دکتر علیرضا بیگلری در حاشیه جلسه ای بین وینسنت ورث ، رئیس انستیتوی کوبایی فینلا و معاون وزیر بهداشت و مقر وزارت در صبح ، هنگامی که گفت واکسن مورد استفاده در مطالعه و افراد زیر 18 سال است.

وی افزود ، “واکسن هیدروژن واکسن به ویلوت به اندازه کافی قادر به بیدار کردن افرادی است که قبلاً دچار بیماری عروق ویروس کرونا قلب شده اند و سیستم ایمنی بدن را نیز به خوبی کار می کند.” از این نوع واکسن ، درخواست جهانی کنید.

بیگلری گفت: “ایران یک واکسن برای قلب طراحی می کند که بسیار عالی است.” این واکسن چیزی نیست جز یک واکسن در جهان ، مردانی که می جنگند ، همزمان تعدادی تغییر دارند و این امکان را دارد که تعدادی تغییر را در جهات مختلف انجام دهد ، بنابراین یک واقعیت وجود دارد واکسن ما آشکارتر خواهد شد ، زمانی که با تغییرات دیگری در جهان در زمین روبرو می شویم ، و این مهندس ارشد واکسن این توانایی را دارد که دوباره مقابله کند با زمانی که تغییرات زیادی ایجاد می شود.

رئیس انستیتو پاستور ایران هشدار داد: “این مطالعه سومین زمان ممکن و نشانه های مدرن و ایران است که هر دو در کوبا پر شده اند.” سومین زمان بالینی برای پسرش جوجادی بیش از 44000 نفر در کوبا و 24000 نفر در ایران ، و نتیجه گیری نهایی: سه کوبا تقریباً آماده است ، تیم کوبا اکنون ایران نتایج فرآیند آزمایش بالینی را بسیار خوب ارزیابی کرده است.این واکسن بسیار عالی است.

وی گفت: پس از حدود سومین بار خلاصه مطالعات بالینی ، می توان سازمان بهداشت جهانی را تأیید کرد. “این هدف در دو کشور دارای کیفیت بسیار بالای واکسن است ، پیشرفت زیادی هم ندارد. یک آزمایش بالینی فاز 3 وجود داشت که نتایج اولیه احتمالاً به ایران حمله می کند تا در اواخر ماه اوت ارزیابی شود ، به این نتایج کمک می کند ما به اندازه کافی ارائه می دهیم این است که بگوییم اسناد و مدارک لازم برای اخذ تأیید از سازمان بهداشت جهانی است.

“یکی از نکات مهم در واکسن های تولید شده توسط انستیتوی کوبا کوبا و انستیتو پاستور ایران ، همانطور که در آزمایش بالینی برای افراد 18 ساله آغاز شده است و می تواند به راحتی در کودکان و نوجوانان که با کمک مدارس استفاده می شود ، “گفت بیگلری. و دلیل نتیجه آموزش کشورهایی که دارد. مطالعات در کوبا و ایران نشان داده است که ایمنی بسیار قابل توجه واکسن ، که بی شباهت به بقیه واکسن ها نیست ، مردان کافی بالای 65 سال را تأمین می کند.

رئیس انستیتو پاستور ایران ، ادامه داد: در هفته های اخیر حدود 130 هزار دوز واکسن Pastococcus به وزارت چندین استان و بهداشت تحویل داده شده است. برای خط تولید واکسن صنعتی ، در ایران و کوبا تنظیم شده است ، نصب تجهیزات در یک خط از انستیتوی صنعتی پاستور ایران ، نمی تواند در ماه سپتامبر به پایان برسد. ظرفیت ظرفیت اسمی 1 واکسن پاستوکوکوس در حدود 3 میلیون در ماه ، در اوایل پاییز به واقعیت تبدیل می شود و ما قادر به واکسیناسیون و تأمین مردم ایران نیستیم.

وی تأکید کرد “همکاری بین انستیتو پاستور ایران و موسسه فینلای کوبا فقط یک قرارداد مشترک برای تولید واکسن Covid 19 نیست ، بلکه اجماع علمی بسیار نزدیک ، مستمر و مثمر ثمر است و دانشمندان از هر دو کشور به طور منظم هفتگی و مکالمات برای تولید واکسن استفاده شده است. “برای بهینه سازی.

رئیس انستیتو پاستور ایران ادامه داد: ما باید حداقل در لحظه ای ، از نوع برنامه ای که دانشمندان ایرانی و خود فرد نیاز به همکاری گسترده در بهینه سازی این واکسن داریم ، برای تغییرات آینده در ویروس کرونا آماده باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به همکاری توجه با انستیتو پاستور ایران و موسسه فین لای کوبا در تولید مشترک چندین واکسن امروز ، دکتر وینسنت ، یکی از برجسته ترین دانشمندان واکسن در جهان و مدیر موسسه فینلای کوبا ، با دکتر ملاقات کرد. سعید ناماکو – وزیر بهداشت – در این جلسه ، هر دو طرف تأکید کردند که ما در تولید واکسن Covid 19 همکاری مشترک و گسترده داریم.

به گفته WEBDA ، بیگلری در پایان گفت: “در آزمایش بالینی برای سه دوره واکسن که موسسه Finlay کوبا و انستیتوی پاستور ایران در هر دو کشور در حال پایان است ، نتایج بسیار خوبی بدست آمده است و بنابراین نشان داده شده است که این واکسن دارای انواع مختلفی از عملکرد است. “این خوب نبود.


[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 9 مرداد 1400 ] [ 21:32 ] [ نیکیتا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]